maandag 25 november 2013

ADHD Welnee deel 2

Ik vergeet met grote regelmaat waar ik mn sleutels heb gelaten,
Mn rijbewijs verlopen, ik had het echt niet in de gaten.
Soms kom ik 's avonds thuis en zie ik tot mijn grote schrik;
het koffiezetapparaat nog aanstaan en dat is dus typisch "ik".
Ik zet mijn wekker elke avond,
Maar ik kom er zelden direct uit...
Het was gister veel te laat en die wekker is echt veel te luid.
Alles doe ik morgen echt,
Maar dat lukt me eigenlijk helemaal nooit...
Het "ik doe het morgen" is mijn synoniem voor "ik doe het heus wel, ooit".
Ik vergeet meestal ook te tanken, rijd door tot zelfs het lampje niet meer brandt...
Dat is op zich niet zo'n probleem tenzij je zonder pinpas en benzine in de onbewoonde wereld strandt...
Ik heb het altijd druk en ik maak hele rare dingen mee,
Als mijn dag eigenlijk heel saai was eindigd deze rustig met mijn mobiel in de wc.
Mensen die mij niet kennen zien me aan voor hallucinerende idioot;
Omdat ik zeg dat ik een broer heb die kan vliegen en het nog helemaal wil gaan maken voor mn dood...
Dit zijn slechts een paar van die dingen die me maken tot wie ik ben,
En als niemand dat kan waarderen is dat prima want ik ben mijn eigen allergrootste fan ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten