maandag 20 januari 2014

Natte Krant

Ik breng mijn vrije tijd het liefst door onder een enorme steen
Hoewel ik graag onder de mensen ben, ben ik nog het allerliefst alleen
Nieuwtjes en belangrijk wereldnieuws bereiken me meestal veel te laat
Ik was niet op de hoogte van twerken, brony's en het tekort aan blauw op straat.
Ik volg geen nederlandse soaps en realitymeuk op tv
Rik in GTST zn angermanagementprobleem daar zit ik gewoon niet zo mee....
De krant Lees ik zelden, doet meestal dienst als onderlegger tijdens verven of in de kattebak
Toch blijven ze bij het AD en de telegraaf hun telemarketeers inzetten me over te halen op hun gemak
Ik ben de rotste niet, heb ze een keer hun zin gegeven,
Ik kan de komende zes weken voor slechts 92 cent de luxe van een ochtendkrant beleven.
Op deze blauwe maandag snap ik nu eens voor het eerst wat iedereen depressief zit te doen op Facebook.
En zie ik er eens niet zo apart uit in de trein zonder mijn vage Engelstalige fantasybook.
Toch jammer dat het nu regent en ik weer weet waarom ik de krant niet Lees... Ik Krijg die zwarte inkt nooit meer uit mn broek....

1 opmerking: