woensdag 19 december 2012

Fijne voorbereidingen!

Het is weer bijna zover. Kerst en oud en nieuw zitten eraan te komen.

Persoonlijk ben ik er niet zo dol op. Niet vanwege alle vrolijke dingen als kerstbomen en jezelf volproppen met de hele familia tijdens het gourmetten maar vanwege al die voorbereidingen en vuurwerk.

Ik heb een schijthekel aan vuurwerk en snap ook niet dat mensen er geld voor over hebben maar het meest irritante vind ik nog wel kerstpost.

Kaarten krijgen is leuk, kaarten schrijven is een tijdrovende bezigheid. Ook daar komt de gierige scrooge in mij naar boven want eerlijk gezegd vind ik het allemaal maar zonde van mijn geld.
Vorig jaar bleek het ook weggegooid geld want ik kwam medio februari een stapel kerstkaarten voorzien van adressen en postzegels tegen in een handtas die ik dus ben vergeten te posten.

Ook nu heb ik dus weer gemotiveerd kaartjes ingeslagen maar ligt die stapel dus al een week onaangeroerd in de hoek.
Mocht ik dus weer niet toekomen aan het nakomen van mijn beloftes aan mezelf mbt het sturen van kerstkaarten;

Weet dan dat het niet persoonlijk is en dat ik iedereen die me lief is natuurlijk toch wel fijne dagen wens!
Ik hoop dat het snel weer achter de rug is en iedereen zn ledematen ogen en geliefden behoudt tijdens het afsteken van vuurwerk.

Hier dan toch een kiekje met mijn beste wensen voor 2013. Mijn goede voornemens?

Volgend jaar geen moeite meer doen om kerstkaarten te kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten